2009/06/18

Citiem bibliotekāriem

Šodien ir tā diena, kad arī es esmu gaisā :)
Vakar atgriezos no starptautiskas ne-konferences Next Library (http://nextlibrary.net/), kas notika Dānijas pilsētā Aarhus. Redzētais un dzirdētais mani ir tā iespaidojis un iedvesmojis, ka vairs nevaru klusēt un droši vien tas ir viens no iemesliem, kāpēc tapis šis emuārs.
Dānijā atkal satiku vienu no saviem iedvesmas avotiem - Āronu Šmitu (viņa mājas lapa - http://www.walkingpaper.org/), kuram, kā izrādās, ir viena no foršākajām un unikālākajām e-pasta adresēm pasaulē - librarian@gmail.com :)
Pēc atgriešanās Latvijā nolēmu pārbaudīt, vai lietotāja vārds bibliotekāre gmail.com ir vēl brīvs un, iedomājieties, neviens no mūsu foršajiem šodienas un nākotnes bibliotekāriem to vēl nebija aizņēmis! Tikai nevaru saprast - priecāties par to vai bēdāties!
Lai vai kā - tagad Jūs man varat rakstīt uz adresi - bibliotekare@gmail.com

2 komentāri:

  1. Man jau sen likās, ka tev ir ko teikt :)

    AtbildētDzēst
  2. Vai jūs meklējat biznesa aizdevumu? personīgais aizdevums, mājokļa aizdevums, automašīnas aizdevums, studentu aizdevums, parāda konsolidācijas aizdevums, nenodrošinātie aizdevumi, riska kapitāls utt. Vai arī kāda iemesla dēļ jums ir atteikta aizdevuma izsniegšana bankā vai finanšu iestādē. Mēs esam privāti aizdevēji, kas kreditē uzņēmumus un privātpersonas ar zemu un pieejamu procentu likmi - 2%. Ja jums ir interese? Sazinieties ar mums šodien pa e-pastu (clintonjohnson536@bk.ru) un saņemiet savu aizdevumu šodienAr cieņu, Clinton Johnson investīciju komanda

    AtbildētDzēst